Am I wrong for thinking that we could be something for real?

 
Att få ligga på nätterna och prata med dig, röra vid dig, ha dina armar runt mig, kyssa dig, skratta ihop med dig.. det saknar jag som mest. Ibland känns det så orättvist att vi har detta avstånd mellan oss, det gör så ont. Vissa dagar är lättare än andra men Ibland har jag till och med svårt att andas, då är det som värst. Men samtidigt är jag rädd, rädd för att du inte känner likadant för mig eller för att jag kanske har fel om oss, att avståndet blir för mycket eller om det helt enkelt ens kommer vi bli på riktigt en dag, att vi får leva tillsammans.. Jag tänker alldeles för mycket jag vet men det är tankar jag inte kan låta bli att tänka. Bara tiden kan avgöra detta och i oktober får vi äntligen träffas igen.
I Alanya sa du att vi måste vara starka och det tänker jag vara.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du pojkvän i Alanya?

Svar: Något i den stilen, men vi får se med tiden.
My Bergstedt

2013-08-19 @ 22:33:17
Postat av: Anonym

I want tell you so much but i cant....

Svar: Who are you? Just tell me on my facebook, I want to know that you know please. My Bergstedt is my facebook but I think you already know me.
My Bergstedt

2013-08-20 @ 01:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0