Bananbåt Del 1

 
 
Hahah jag dör! Det var förstra gången jag åkte sån där bananbåt och jag kan säga att jag var livrädd när vi skulle ta oss ut dit och fick flytvästar och för att inte tala om när vi satte oss på den där bananen! Jag hade en bild framför mig att vi skulle flyga åt fanders och typ bryta nacken och allt det där! Men det var verkligen bara kul!
Det roliga var ju egentligen att jag precis hade träffat dem här killarna på stranden! :D
Jag jobbade som vanligt och stötte på en utav killarna i vattnet och vi började snacka, de är från sverige såklart haha ;) 
Dem skulle komma till Tropical på kvällen men dem låg precis där vi höll till på stranden så dem kom tillbaka till mig och frågade om jag ville åka med på bananbåten! Haha snacka om random grej alltså men jag gjorde det lite i smyg för som sagt så jobbade jag ju så killarna från Tropical visste inte att jag smög iväg... hehe sneaky! :P
 
Jag fick låna bilderna av killarna så det kommer komma fler, då vi är lite mer rutinerade haha! ;)
Jag menar, titta hur vi kämpade för vårt liv för att ta oss upp igen haha och jag var så skräckslagen när vi började åka att jag satt som fastklistrad på bananen (förutom att vi flög upp och ner då av vågorna) haha! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0