Birthday party!

Idag fyllde min fina barndoms och bästa vän 18 år. Vi har inte setts sen de åkte hem från Turkiet och då var vi osams så jag tänkte att bästa sättet att träffas var att överraska henne. Så jag åkte hem till henne utan att hon visste, så skönt att vi lagt gammalt groll bakom oss!
Först fira vi henne iaf först med släkten, gick tipsrunda med tillhörande lekar, Josse (födelsedagsbarnet) öppnade presenter, åt mat och go'fika :) Sen kom gänget och vi har mysdruckigt, snackat och haft det allmänt trevligt :) Haha jag dansade med Josses mamma också, två av danserna från Alanya fick jag med henne på haha ;)
Nu ska jag iaf försöka sova lite men det är svårt med längan och saknaden i hela kroppen..













Natti, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0