Då var man i Sverige igen då

Ja hela dagen har gått åt att ta sig till Svensk mark igen. Vi åkt från Gazipasa till Oslo och från Oslo till Arlanda. Är väl lite små trött så där trotts att jag sovigt eller slumrat på planet men det är dock svårt att ställa om sig efter sex veckor i Alanya där man går och lägger sig sent på natten. Jag tänkte väl ta en dusch innan jag går och nannar. Usch det kommer bli tomt men jag får hålla ut, två månader! 
Den här dagen har varit lite turbulent i min skalle, jag har gråtit till och från, skrattat åt mig själv för att jag gråtit och för att mamma börjat gråta med mig. En blandning mellan saknad och längtan. Ledsen och glad. 
Jag hade väl inte tänkt skriva så mycket för ikväll så vi hörs imorgon bitti kära ni :)
Kram!
Ni kanske kommer ihåg att jag sa att jag fick en Tropical t-shirt av Deniz, eller ja jag fick två för att jag tyckte att Victor skulle få en också :) Så åker ni till Alanya leta rätt på Tropical Restaurant and Bar och hälsa från Maya (Haha mitt smeknamn där nere eftersom de inte kan säga Y, så jag presenterar mig alltid med engelskt uttal  dvs som i min/mitt på engelska sen blev det att Deniz började kalla mig Maya och alla andra hängde på :) )
 
Jeansen är förresten en av de nya som jag köpte där nere i Alanya, 50 lira #prutmästar'n ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0