Elysium

  
Hallo,nu har vi nyligen kommit hem från bion (ja, vi tog den idag istället), Elysium. En riktigt bra film med grymma effekter, ljud, handling och skådespelare. Den kan jag starkt rekommendera! Under dagen tog jag och Anna en promenad in till stan för att åka ut till stuvsta. Vi åkte hem till två kompisar, satt och snacka ute i det helt okeja vädret. Lite kallt för min smak men vad ska man göra hehe.Känslomässigt är det väl lite mer okej men så fort jag påminner mig om det blir det jobbigt igen, varför ska det vara så svårt att ta ett beslut? Jag måste helt enkelt ta mig i kragen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för beslut du håller på att tänka på?

Svar: Om jag ska gå vidare med den jag åkte ifrån när jag lämnade Alanya, det är mycket blandade känslor och mycket som behövs pratas igenom innan jag fattar ett beslut.
My Bergstedt

2013-08-11 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0