En skön dag!

Hallo!
Ja nu är jag hemma igen efter en dag med tjejerna i Uppsala, haha det är verkligen inte mina hoods alltså. Det är väl IKEA jag ser Uppsala som, inget illa menat med det men alla gånger jag har åkt till Uppsala har det vart för att gå på IKEA. Det var då när jag bodde ute i Närtuna :)
Idag gick vi också på IKEA (haha) åt på Dax, gick i Gränby centrum och köpte Mcflurry diam i Mcdrive:n hehe ;)
Idag var det Jennifer som körde men efter att vi hängde lite hos Alex skjutsade Josse mig till Märsta igen, tjejerna följde också med såklart ;)
Tack för gårkvällen och dagen älskade ni! Det är alltid skönt att få vara med er och bli på bättre humör <3

Hoppas ni också haft en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0