Family night!

My family!
 
Idag vaknade jag (hör och häpna) 12.15, trodde jag såg fel när jag kollade på klockan haha! Trotts det har jag ändå varit väldigt trött idag, beror väl på att jag ligger och hostar hela nätterna :/
Och äntligen har vi tvättat också så nu har jag rena kläder igen! :D
 
Mamma har ju varit ledig idag också så Johan, Anna och Carol har varit här på middag. Det är mysigt när familjen kommer över och vi får äta gott, prata och skratta ihop. Det händer ju inte så ofta tyvärr men det är förståligt med jobb och andra saker i vardagen som kommer i mellan.
Så mamma bjöd på Osmanish kebab med bulgur och sallad. Mumsigt värre! :D Turkiet följer med oss hem haha ;)
Lite fanta och rosé har det blivit också :)
Jag har tvyärr inga andra bilder från kvällen än matbilder men det får räcka den här gången hehe ;)
Just nu sitter Carol och mamma och kollar flygresor till Antalya i oktober. Vi planerar ju att åka ner då och moster är också sugen på att hänga på. Superkul! :D Dem blir nere i en vecka men jag tror jag blir kvar en vecka extra, möjligen att jag åker ner en vecka innan dem :)
 
Det blev tyvärr ingen fotografering idag men imorgon om vädret tillåter är det tänkt att bli av. Bilderna kommer bli till en ny header, jag vill verkligen fixa till bloggen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0