Filmdag

Ja idag är det verkligen en filmdag, har redan sätt på den sista Wallander filmen och nu står nästa film på tur.
Det regnar och jag avskyr att säga det men man börjar känna att sommaren går mot sitt slut, men jag ska inte klaga. Jag har haften den bästa sommaren i mitt liv med medelhavsvärme och härligt sällskap, nya bekantskaper och rikare på erfarenhet. Jag ångrar inte en sekund att jag fattade beslutet att stanna kvar och jobba i Alanya!
Stort tack till alla som har gjort min sommar till den absolut bästa! Thank you so match! <3

Nu ska jag se på Hangover 3 med syster och pappa, nån lunch ska jag väl få i mig också. Kram till er alla så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0