Födelsedagsbarnet kom på besök!




Jag pratade nämligen med hans flickavän Anna igår och vi bestämde att de skulle komma hit idag på middag och lite firande. Så till middag blev det grillspett med hallomi och sallad och till efterrätt vaniljglass med jordgubbar och valfritt tillbehör. Själv körde jag på jordgubbar och nutella på min glass, så gott att jag var tvungen att ta lite mer. Fick lite magknip dock så åt inte riktigt upp allt men gott var det iaf haha :D

Trevlig kväll och jag hoppas att brorsan är nöjd också :) Nu ska jag se på nåt avsnitt av True Blood, haha det har blivit standard på kvällarna nu! ;)

Jo juste, imorn är det tänkt att min snälla granne ska fotografera mig lite så att han kan hjälpa mig att fixa till en ny header här på bloggen. Det finns mycket bra idéer som jag tycker skulle passa jättebra :D Hoppas bara att jag kan leverera också haha!

Kram Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0