Fråga :)

Jag tycker verkligen att det är jättekul varje gång jag loggar in här på bloggen och ser att jag fått in en kommentar, frågor är extra roliga :) Fråga på bara! ;)
Jag har fått en fråga från Anonym :)
 
Är din pojkvän turk? Muslim? Berätta
 

Ja min pojkvän är från Turkiet, han bor i Alanya men är hälften turk och hälften kurd. Han är även muslim men han är inte så att han inte dricker alkohol, inte röker osv. Det ändå som "skiljer" oss åt är väl egenltligen att han inte äter griskött och vi har lite olika uppfattningar av gud(inte för att han pratar mycket om gud och så men ja ni fattar) men vi accepterar varandra. Jag tycker det är spännande med olika kulturer så det är spännande att få ta del av hans kultur. Jag tycker om den kurdiska gruppdansen, den är kul haha ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal er din pojkvenn? Hva jobbar han med då?

2013-08-29 @ 09:02:10
Postat av: Anonym

varför inaktivera han facebook?

2013-08-29 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0