Friday!

Det är så skönt att få en sån här mjukstart på det nya skolåret, det är redan fredag och idag ska vi få lite böcker nu på morgonen och sen blir det nån promenad/utedag fram till kl 14 :)

Igår jobbade jag som sagt och det gick bra, ganska lugnt var det så det var skönt att inte kastas in i någon megarush när man inte har jobbat på ett tag :)
Ingen var direkt sur på mig heller för att jag inte hade dykt upp på de pass pass jag skulle i somras. Det enda dem fråga mig var om det skulle bli raka puckar hädanefter och att jag ska få fylla i ett papper där jag bekräftar min frånvaro.

Hur känns det för er att komma tillbaka till skolan eller möjligen jobb efter sommaren? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0