Gott med pannkakor :)

Idag åkte vi till Farsta en snabbis för att se om det fanns nåt roligt men ska jag vara ärlig blev jag besviken, fanns inget jag verkligen ville ha. Sen är det ju det där med rean. Ska man köpa för att det är billigt men inte använda det för att sommarn snart är slut? Och höst kläder känns ju för tidigt att dra på sig, än är det ju fortfarande sommar. Tror nog att mitt shoppande kommer ligga lågt ett tag, fram till hösten. Blir väl nånting litet kanske men jag ska iaf inte sattsa på några fler sommar outfits. Iaf så kom vi ju hem och lagade pannkakor till middag. Jag åt med kvarg, drottningsylt och jordgubbar. En åt jag med kvarg, äppelmos och kanel också. Mums det var länge sen jag åt pannkakor så varför inte passa på när man blir sugen! :)Nu står en bär paj i ugnen också så nu väntar vi (moster, mamma, jag och Matilda) på att den ska bli färdig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0