Grattis min älskade storebror!

 
 
22 år!
Idag fyller min kära storebror år. Det finns så mycket jag skulle vilja säga om dig, hur mycket du betyder för mig och hur stolt jag är att kalla dig min storebror! Vi träffas allt för sällan men jag vet ändå att jag alltid kan lita på dig, att du alltid finns där för mig när jag behöver dig. Ibland har jag dagar då jag känner att den enda jag vill träffa är just dig, då saknar jag dig som mest. Du har flyttat hemifrån nu och skapat dig ett eget liv så jag vet och förstår att du inte alltid har tid för din lilla lillasyster men det spelar ingen roll. Du är min storebror och jag vet att du finns där om det verkligen skulle behövas.Vi har vart som hund och katt under alla år men nu har vi växt ikapp varandra och bildadat ett annat slags syskonband. Tack för att du finns i mitt liv. Jag älskar dig och jag hoppas du får en fin födelsedag! 
Puss och kram / Syrran 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0