Happy Birthday!

Grattis på Födelsedagen min fina vän!
Vi båda vet vad som hänt och jag vill att du ska veta att jag är ledsen för det, jag var dum men du var också dum. Vi har känt varandra sen vi var fyra, nästan fem år gamla och det tänker jag inte bara slänga bort på grund av våran envishet och starka viljor. För det är precis vad både du och jag är, envisa som få och det är därför vi krockade där nere. Det är två starka viljor som ska komma överrens men jag hoppas VERKLIGEN inte att alla våra år tillsammans ska sluta här, jag ser ju fortfarande dig och mig i varsin gungstol där på den stora altanen och säger "Va sa!" för att vi hör så dåligt trots att vi sitter precis bredvid varandra.
Jag saknar dig!
Jag hoppas du får en fin födelsedag, hela 18 år! Hurra hurra hurra! 
Älskar dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0