Ibland finns det ljuspunkter som ger ny energi!

Idag vaknade jag trött (som vanligt) men när jag stod inne och fixade mig på mitt rum kom pappa in med ett brev från Skatteverket och det var ett glädjebesked kan jag säga! Jag trodde inte jag skulle få tillbaka på skatten från förra året men det som blev fel var att de inte hade mina kontouppgifter så mamma ringde de medan jag var i skolan så nu ska jag få ett nytt brev nästa vecka så jag kan hämta ut pengarna på banken :) Så fort jag har pengarna ska jag boka flygbiljetten, så himla skönt verkligen!
Och sen när jag kom hem ringde jag tillbaka till ett företag som heter Nanny som ringde igår, så imorn ska jag på en jobbintervju! Jag hoppas hoppas hoppas verkligen jag får jobbet så att jag kan sluta på Donken :D
Jag håller tummarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0