Kvällen

Hej kära ni! Hoppas allt är bra med er <3
Just nu sitter jag här i köket med mamma och moster. Hon kom över på middag och spendera natten här, mys! Vi har ätit middag, druckigt kaffe i kvällssolen, pratat om framtida planer dom vi jämnt spånar på (som förhoppningsvis kommer bli verklighet en dag) och ätit glass. Nu känner jag mig små seg och ska nog se på Stoker (skräckis). Mitt humör är väldigt upp och ner så jag har inte spenderat så mycket tid med vännerna, jag blir lätt så, drar mig undan för att jag inte orkar låtsas vara på bra humör när jag egentligen bara vill dra täcket över huvudet och sova bort alla bekymmer och problem.Hoppas ni förstår!
Kram till er så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0