Lyckat!

Nu har jag varit på jobbintervju för Nanny.nu och det gick väldigt bra!
Jag fick först en del frågor om vem jag är och varför jag vill ha jobbet osv sen fick jag gå vidare på direkten, se en informations video och därefter spela in en video som representerar mig. Video är för familjerna så att dem ser lite vem jag är och om dem är intresserade av att ha mig som barnvakt :)
Så så fort de på kontoret hittar en familj åt mig ska jag få träffa familjen, de skulle höra av sig nästa vecka så det känns bra!
Haha allt gick så fort så jag kan inte riktigt fatta att jag fick jobbet! Jag frågade såklart om detta inbär att jag har fått jobbet och hon svarade att de aldrig skulle ha låtit mig gå vidare och spela in en video om det var så att de inte ville anställa mig så nu måste jag bara vänta på en familj helt enkelt :)

Nu ska jag bara prata med Donken också och säga att jag ska sluta, så himla skönt verkligen!
Men jag tror att det kommer kännas mer verkligt när jag sagt upp mig och fått en familj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0