Min nya bebis!

Eller ja... I wish!
Nej men jag har verkligen funderat på om jag ska börja spara till en hund. Jag har alltid velat ha en och i veckan hittade jag min absoluta dröm hund. Russkiy Toy. Så himla fina!
Sen jag såg denna lilla ras har jag på allvar börjat kolla vad det skulle kosta för mig i månaden (på ett ungefär) att ta hand om en sån här liten rackare. Men då är ju frågan, ska jag spara till en hund eller till en ny resa för nästa sommar?
Jag skulle ju gärna vilja spara till båda men när man skaffar hund tar man sig ett väldigt stort ansvar så skaffar jag hund skulle jag nog inte kunna åka bort nästa sommar. Om det inte skulle finnas en vänlig människa som vill passa den medan jag är borta. Men ska jag spara till båda blir det verkligen mycket sparande och mycket jobb, Jag vet inte ens om det är möjligt?
Nej men skaffar jag hund ska det i vilket fall som helst bli en Russkiy Toy. Jag får fundera lite mer på det så får vi se vad jag kommer fram till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0