Nej till finnar och blämmor!

Usch ja! Jag tror ni minns innan jag åkte ner till Alanya att jag hade väldigt mycket blämmor i ansiktet framförallt i pannan. Det blev bättre nere i solen i kombination med saltvattnet men nu när jag är i Sverige igen har de börjat att komma tillbaka! :(
Så jag tog med mamma till Apoteket och införskaffade dessa åt mig, jag hoppas verkligen att det hjälper! Allt jag har prövat funkar inte men jag tror att det kan vara en fördel att kombinera fler produkter i olika former och som tur var hade Apoteket ett rabatterbjudande på Neutrogena. Jag har testat skrubben tidigare men inte blivit särskilt nöjd men jag tänkte att om jag kombinerar med en facial wash så kanske det vill funka och bli ett bättre resultat!
Jag håller tummarna för det iaf!


Kommentarer
Postat av: anonym

Har deniz tagit bort fb? Skulle söka på han men kom inte fram något?

Svar: Ja han har tagit bort sin fb.
My Bergstedt

2013-08-23 @ 07:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0