Never give up on what you really want

Jag fick en till fråga häromdagen och det är jättekul, det blir ju en mest frågor om mitt förhållande med killen från Alanya och det kan jag förstå men det är ändå lite jag vill tydliggöra.
Jag vet att jag själv har skrivit att han är min pojkvän och det är han ju, vi spenderade ändå en hel sommar tillsammans och vi har ju liksom blivit ett par. Men distansen gör det så svårt för mig att kalla oss pojkvän, flickvän eftersom det ibland faktiskt inte känns så. Jag tycker om honom jättemycket och saknar verkligen att vara med honom så jag tror verkligen att den här oktoberresan kommer vara bra för oss båda. Då kan vi liksom verkligen göra det mer offeciellt att vi är ett par, vi kan liksom få mer tid med varandra utan en massa jobb ivägen. Jag tror att det just är det där att vi inte är helt officella som par (min familj och vänner och hans familj och vänner vet ju om det) som gör att det inte riktigt känns som vi ännu. Men som sagt, det är något vi kommer prata mer om när vi träffas igen och då kommer nog allt kännas bättre igen :)
 
Som jag sa tidigare behöver ni inte vara rädda för att skriva era namn, jag är inte farlig. Jag lovar :) 
 
Senaste frågan är iaf från Anonym :)
 
Hur gammal er din pojkvenn? Hva jobbar han med då?
 
Han är 19 år gammal, alltså ett år äldre än mig och han jobbar på en restaurang i Alanya. Jag träffade honom förra sommaren men det var inget mer än så, men det här året hitta vi varandra lite bättre :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: gabriella

kan du inte lägga upp en bild på er eller han ?

2013-08-30 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0