Ni ger mig mer motivation :)

Från Anonym:
Ska du prøva få han til Sverige då?:)

Vi har ju såklart pratat om att han ska komma hit till Sverige men det kommer tyvärr att dröja, över ett år minst. Han ska nämnligen rycka in i militären, något alla killar som fyller 20 i Turkiet måste göra. Som när vi hade värnplikt/lumpen här i Sverige förut. Han fyller ju tjugo nästa år så han blir inkallad i början på 2014. Det kommer betyda ännu mindre kontakt och vi kommer inte kunna träffas. Jag vet inte hur det är, om det är så att de får ett par veckor som de får åka hem på eller nåt, iaf så kommer det bli väldigt svårt att träffas. Vilket kommer bli väldigt svårt och det kommer krävas mycket av oss båda. Men om det är så att vi klarar att hålla ihop under de 12-15 månaderna han är borta så kommer vi säkert försöka fixa så att vi får vara tillsammans på riktigt :)
 
 
 
Från Gabriella: 
kan du inte lägga upp en bild på er eller han ?
 
Jättekul att du skrev dit namn Gabriella :) Hehe ville bara inflika det ;)
Nu till frågan. Jo jag skulle väldigt gärna vilja dela med mig av lite bilder på oss eller honom fast ändå inte. Vi har kommit överrens om att vi väntar med bilder ut offentligt. Jag har inte heller lagt upp någon bild med oss två på facebook, inte heller gjort någon relationsstatus. Det känns ändå bra, att ta det lite långsamt i början, tills det blir lite mer stabilt mellan oss. Men blir det som vi har tänkt i oktober kommer jag lägga upp bilder och även avslöja hans namn :)  
 
 
Det är verkligen superkul att få frågor från er, att faktiskt få lite kontakt med mina läsare och inte bara se antalet på besökstabellen :) Det gör mig så glad och gör mig mycket mer motiverad till att blogga :)
Tack ska ni ha allihopa, även ni som inte kommenterar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0