Oro oro oro, alltid är det något

Usch alltså. Jag har haft en kommande och gående smärta i nedre delen av magen i några dagar och igår kväll blev smärtan ihållande under hela kvällen. Och jag som är lite hypokondriker nojjar ju ihjäl mig när något inte känns som det ska. Mamma prata om en ägglossning och jag har sökt runt på google. det blev ju inte driekt bättre att se alla symptom på olika möjliga sjukdomar och infektioner. Så nu har jag iaf varit på ungdomsmottagningen, fick ta lite prover men han sa att det säkert är ägglossning eftersom jag inte har feber eller något annat som visar tecken på infektioner osv. Så nu känns det lite bättre och just nu gör det inte ont, men det kommer och går lite.
Jag hoppas iaf på det bäst och får inte tro det allra värsta.
 
Jag hoppas att allt är bra med er iaf och att ni får en mysig fredag. Själv är jag ledig idag så det är iaf skönt :)
 
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0