See it from the bright side

Måste säga att jag har varit ganska flitig idag. Efter lunchen packa jag upp min resväska (inte så kul men jag måste ju tyvärr) lite prylar ligger på golvet men väskan är tom och stängd för den här gången. PW tog jag och fixa middagen, fläskytterfilé med ugnsbakad sötpotatis och sallad :) Gott! Sen var jag i fullfärd att göra musli som jag lät svalna och åt till kvällsmål ihop med fil och en nektarin ute med grannarna.
Det är ganska skönt ute nu men drog på mig en tröja, lite kyligt är det ju. Har fått lite ont i halsen också, ,så nu är det strepsils som gäller!
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, hörs imorn :) Kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0