Små citroner gula

 
Det var länge sen nu jag hade Veckans tips men det ska jag försöka ändra på nu! :) Veckans tips är iaf den svenska filmen Små citroner gula. Jag såg den härom kvällen och tycker att det var väldigt bra! Den har humor, bra manus, kärlek, svek, mod, drömmar och sorg. En väldigt bra blandning som gifter sig perfekt om ni frågar mig! Filmen handlar om Agnes som brinner för matens konst med en mamma med många goda kökskunskaper. Men till en början är Agnes bara en servitris på en av Stockholms finaste restauranger. Mycket går fel och Agnes börjar om på en ny kula. Kanske inte bästa beskrivningen men jag vill inte avslöja för mycket, det är iaf en väldigt sevärd film med många kända ansikten! :)
Jag ger den 4 M av 5 möjliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0