So wake me up when it's all over!

 
Tröttnar aldrig på den låten! Den är perfektion in i minsta detalj! :D
Idag åkte jag och mamma och handlade på Willys innan vi och mina småsyskon drog oss ner till Älvsjöbadet, vi köpte med oss lite melon och skar upp tillsammans med ett par äpplen. Så klart köpte jag Celsius också hehe, så god! Nu är jag hemma igen medans syskonen är kvar och badar med en granne och hennes son. Ska laga middag och tänkte riva runt i lägenheten sen (alltså städa haha). Mitt rum skulle verkligen behöva en omgång, ser ut som ett bombnedslag. Tänker inte ens ta en bild och visa, så illa är det haha! Tvätta skulle jag också behöva göra, har inga kläder att ta på mig typ, allt från resan måste tvättas men varken jag eller mamma kommer ner i tvättstugan, annat kommer ivägen och man bara glömmer hela tiden, typiskt oss!
Imorn ska jag iaf till Enheten, det var verkligen ett bra tag sen nu jag var där, vi får se hur det går. Det är nog ingen fara, det brukar det inte vara :)
 
Kram och njut av det fina vädret! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0