Stoker

Från: 2013
Stoker handlar om India vars pappa nyligen dött och på hans begravning dyker plötsligt henne okända och mystiska farbror Charlie upp. Han flyttar ihop med India och hennes mamma varav mystiska saker börjar hända och folk i deras närhet börjar försvinna.
Filmgenren ska vara skräckdrama men ska jag vara ärligt tycker jag bara filmen var konstig och utan någon mening. Och den var inte direkt läskig heller, kände aldrig att jag var uppskrämd eller fastklistrad till filmen. Jag pausade till och med i mellan åt för att kolla facebook. Inte så intressant helt enkelt.
Jag tycker som sagt att filmen saknade mening, det fanns liksom inget syfte med filmen.
Skådespelare: Mia Wasikowska (Alice i underlandet) Matthew Goode (Chasing Liberty) samt Nicole Kidman (Moulin Rouge)
 
Mitt betyg: M av 5 möjliga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0