Stop hating!

 
Godmorgon!
Det känns både skönt och konstigt på samma gång att vakna halv sju på morgonen. Skönt för att få känslan av lite mer normalitet och rutiner men konstigt för att man under 2 månaders tid vaknar senare än kl 9 på morgonen och sena nätter. Men igår gick jag la mig tidigt, tror den var runt elva, halv tolv (i normala fall är det sent för mig men efter denna sommar är det väldigt tidigt haha).
Så idag blev det en tidig frukost och nu sitter jag och tittar på Jakten på näthatarna.
Jag fattar inte att det finns människor som kan sitta och modda och terrorera både levanade och avlidna människor. Så sjukt, vad får dessa männsikor ut av nätmoddningen är min fråga? Och vart finns deras moral och empati?
Just stop the hate!
Ingen människa förtjänar att trakasseras, mobbas eller överhuvudtaget behandlas illa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0