Svar på fråga

Angelica:
Ska du åka tillbaka till Alanya i oktober?
 

Ja Angelica jag ska åka tillbaka till Alanya i oktober för att träffa min pojkvän där nere. Men jag åker med min mamma som också har träffat en man som bor där nere, samt min moster och mina småsyskon :)
Det ska bli väldigt kul att få åka med dem ner dit. Det blir i slutet av oktober, runt höstlovet men jag vet inte riktigt hur länge jag bli kvar, allt från 1 vecka till 3 veckor. Beror ju på skolan också men det är ju ett höstlov där också så det ska nog lösa sig hoppas jag :)
 
Jag tycker att det är jättekul med frågor och jag svara mer än gärna på vad ni har på hjärtat, om det är något ni undrar,  vill veta något mer om mig osv :) Ni får ju självklart vara anonyma men jag tycker att det är lite roligt att få en fråga med ett namn, känns mer som att man svarar någon då :)
Jag är inte farlig direkt hehe ;)  Men som sagt, vill du verkligen vara anonym är din fråga lika välkommen :)
 
Kramar till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0