Tacksam för solen!

Merhaba! Hehe allt bra med er?
Jag är väl helt okej, solen skiner ju och det är faktiskt varmt. Det underlättar det faktum att jag är hemma igen.Det är lite tuft men just nu är det lite bättre än vad det var igår, grät som sagt och ville bara tillbaka med det samma. Ddet är svårt med avståndet och det är inte så lätt att hålla kontakten med tanke på jobb och internetanslutningar. Men det är bara att hålla sig stark och tänka att två månader kommer gå fort..
 
Aja nog med "depp" talk, idag har jag vart nere på älvsjöbadet med mamma och små syskonen. Eftersom jag är nytatuerad får jag inte bada och egentligen inte ligga i solen men jag la mitt linne över den så det var inga problem. Bada gjorde jag dock inte, för kallt i vattnet ändå.
Käkat lunch och handlat lite med mamma. Hon jobbar ikväll så jag står för middagen, resultatet får ni se senare! Sen ska jag göra MUSLI! Som jag har saknat musli alltså haha ;)
Nu tänkte jag ta en PW-runda, det var ett tag sen nu så vi får se hur det är med konditionen. Inte så bra antanligen men men det går att fixa :)
 
Lägger upp lite bilder senare också, kram kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0