Tankspridd: Yes ibland så!

Så här taggad för jobb var jag idag
 
Idag har det varit skola och jobb för min del. Det är så typiskt att vi skulle få en varm och molnfridag just idag när jag skulle jobba.
Imorse åkte jag till skolan med en stickad tröja, skinnjacka och treggins, varmt blev det kan jag säga haha. Så när jag skulle åka till jobbet fick det bli shorts och linne.
Nu är jag öm i fötterna och känner mig väl inte så jättefräsch efter ca 4 timmar och 20 minuters (jobbade över 20 min) jobb ute i själva matdelen, eller lobbyn som vi så fint kallar det på jobbet. Rusch var det också så det blev många bord att torka och många säckar skräp att slänga, som tur var hade jag två jättebra kollegor vid min sida, bra teamwork! Haha juste, klantig som jag är låste jag in mina nycklar i jobbskåpet idag så det fick jag klippa upp. Det lustiga är att jag oftast gör misstaget att lägga tillbaka nycklarna i väskan av ren vana men jag har alltid kommit på mig själv och tagit ut nycklarna igen. Idag hade jag tydligen tankarna på annat håll så just som jag klickar igen hänglåset inser jag att mina nycklar ligger i väskan, som är skåpet... klant säger jag bara!
 
Lite träningsvärk i benen har börjat smyga sig fram också efter gårkvällens joggning/pw runda. Yes ni hörde rätt jag var ute på joggingtur igår kväll efter bion, det var väl i höstas/vintras jag senast joggade. Konditionen kändes väl mest i början men efter en stund blev det faktiskt bättre och det kändes nästan som när jag aktivt joggade.
 
Nu ska jag ta mig en snabbdusch och krypa till sängs. Kram till er och sov så gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0