The mortal instruments

Igår kväll var jag på bio med Johan och Anna och såg The mortal instruments.
Det är nog den bästa filmen jag har sätt på länge!
Den hade allt. Spänning, förbjuden kärlek, action, romantik och en underton av humor :)

Det är en fantasy film om en till en början en helt vanlig tjej men det är något som förändras snabbt och en helt ny verklighet står runt hörnet för huvudkaraktären Clary.
Detta är första delen av tre och jag längtar redan efter uppföljaren!

Det är verkligen en film som är precis i min smak och för er som älskar Twilight eller fantasy överlag är detta en film för er!
Jag ger den MMMMM i betyg, en solklar fullpoängare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0