The way you make me smile

Jag pratade just med pojken min (det låter bättre än pojkvän just nu hehe), vi har inte pratat sen i måndags eftersom han jobbar och så. Det gjorde verkligen min dag även om det bara var en snabbis, jag fick se honom igen och allt känns så mycket bättre. Vi ska prata mer ikväll när han kommer hem men bara det där lilla nu har verkligen gjort min dag, speciellt idag när det har varit lite serious så här på morgonen. Först på UMO och sen ett möte tillsammans med mina föräldrar. Känslan av att bara bli glad av att se hans fina ansikte igen och hans pussgubbar på skype har gjort min dag så mycket bättre. Usch vad jag längtar till oktober nu, bara att få stå framför honom, så nära varandra igen.   
 
Nu ska jag iaf plugg, måste skriva färdigt en bokanalys som ska vara inlämnad idag senast kl 16.00.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du prøva få han til Sverige då?:)

2013-08-30 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0