Typiskt!





Jo men visst! Här skiner solen in genom köksfönstret när jag sitter och käkar lunch. Jag tänker "yes nu passar jag på och lapar lite sol" så jag gör i ordning en bädd och öppnar upp fönsterna i köket, smörjer in mig med Hawaiian tropicolja och när jag lägger mig redo och klar ska sol jäkeln gå i moln! Tydligen ska jag inte ha mer sol :(

Aja idag var jag på enheten som jag nämnde igår. Ingen större skillnad från när jag åkte, står i princip stilla i vikt. Skönt att få prata lite där också, det saknade jag nere i Alanya. Där fanns det ju ingen jag kunde prata med om det här, chatta väl lite grann med mamma på FB men det är ju ändå inte samma sak. Så på det sättet är det skönt att vara hemma igen :)

Ledsen för ciggpaketet på bilden (inget jag vill propagera för) men det blev lite så när jag var i Alanya, det kom liksom med festandet, jobbet och semestern. Dålig ursäkt jag vet men så är det iaf.

Ha det gott så länge kära ni, kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0