What to do...

 
Nu sitter jag här i soffan hemma hos Johan och Anna. Johan har precis fixat lite middag så vi ska nog snart käka, nån kyckling gryta med böner och tror att det var en tomat- och gurksallad han fixa ihop också.
Sen är det väl tänkt att vi ska gå på bio (nattbio), den nya filmen Elysium. Det verkar skitbra!
Humöret är lite bättre än tidigare idag men man inte fly från syna problem (tyvärr) men då är det iaf skönt att det finns platser och männsikor man kan vända sig till för att känna sig lite bättre.
 
Jag delade den här bilden idag på Facebook. Tyckte den passade in ganska bra med mina "bekymmer" för tillfället. Vet inte om jag känner att den hjälper men den är i alla fall väldigt sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0