1 December


Hej på er!
Första december är det idag och för första gången i mitt liv känns det rätt skönt att det inte är snö och -10 grader ute!

Iaf så åkte vi till kungens kurva igår, köpte skor åt Matilda och köpte godis i en godisbutik med 1000 sorters godis! :)
Allt fanns där kan jag säga!

Senare på kvällen provjobbade jag på en bar/restaurang där jag bor, hoppas att jag kan stanna den här gången, att jag behövs liksom!
Det gick bra och det var rätt roligt, lite smått förvirrad första dagen men sånt kommer man ju in i :) 
Kom på att jag glömt nämna att jag skulle provjobba hehe ;)

Haha Mustafas kusin jobbar på Coca-Cola och kan fixa namn på burkarna så finns det äntligen en enda colaburk i hela världen med mitt namn på! Den väntar på mig i Alanya så får dricka den när jag kommer ner haha! :D

Nu ska jag, Carol och mamma röra oss ut till Närtuna för lite adventsfika, ha en mysig första advent! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0