Bloggstrul?

Lite bilder från gårdagen ute i Närtuna, första advent.
 
Ja antingen så har jag tappat alla mina läsare plus en massa sidvisningar eller så är det nåt som strular med blogg.se. Enligt statistiken har jag inte haft en enda läsare eller sidvisningar sen igår, är det nån mer än jag med blogg som har samma problem?
 
Iaf hej på er! ;)
Igår åkte vi ut till Närtuna, åt lunch och fikade lite. En tur till skogen blev det också för att plocka mossa till vår adventsljusstake, lite bilder kommer senare tänkte jag :)
Nu ska jag iaf ta en dusch, kanske blir en liten promenad med mamma innan vi åker till mormor och tittar på hennes nya lägenhet :)
Usch jag har åkt på en dunderförkylning, jätte täppt i näsan, hostig och en aning irriterad i halsen så jag kommer nog få ligga lågt med träningen ett par dagar tills jag mår lite bättre, jag som precis började komma igång igen. Så himla typiskt! :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0