Detta eviga pussel


Några bilder från igår kväll utanför jobbet, blä det är för kallt nu alltså!

Jag kan ju börja med att säga att jag är så trött på tillvaron, de som känner mig och följer mig på fb har nog märkt det på mina senaste statusar. 
Det är mycket som ligger och gror i mitt huvud och jag vet snart inte hur länge jag orkar med allt, jag är van att hantera saker på de sämsta sätten och nu när inte det går vet jag inte hur jag ska ta tag i allt. Känner mig vilsen.
Något annat som var mitt tidigare bekymmer var pengar, nu när det har löst sig och jag har fått jobb dyker nya bekymmer upp. Det tar liksom aldrig slut.
Jag och Carol ska till turkiska ambassaden på måndag och fråga hur allt det här om visum, priser osv. Vi kan bara hoppas på det bästa men jag har en känsla av att allt kommer skita sig.
Jag är väldigt tacksam för att jag har fått ett jobb men när saker inte går som man tänkt sig blir allt ännu jobbigare.

Inte så kul för er att läsa detta inlägg kanske men som ni vet vill jag heller inte att min blogg ska vara fullt med påhittade "tittavadgladjagär"- inlägg.

Jag får hoppas på det bästa och ha tro att alla mina bekymmer kommer lösa sig tillslut. Någon gång ska väl mitt pussel också gå ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0