Mitt 2013

 
Det har blivit en hel del bilder det här året och det är jag väldigt glad för, allt är ju såklart inte med men det som har betydigt mest det här året finns i dessa bilder. 
Jag har gjort mycket 2013 och vart med om hel del, kämpat, skrattat, gråtit, levt. Det har varit ett otroligt lärorikt år och jag är så tacksam för alla människor jag har träffat, vilka jag har spenderat tid med och allt jag har fått göra. 
Det har varit ett kämpigt år med många beslut, mycket kämpande med mig själv och enormt mycket känslor.
 
När jag har suttit här nu och gått igenom alla bilder från 2013 har jag kunnat se min egna utvecklig, hur jag har vuxit i mig själv och till mitt yttre. Det är nästan lite överväldigande att gå igenom hela året men också väldigt roligt, minnen vecks till liv :)
 
Jag har gjort en del saker som jag kanske inte borde ha gjort men jag ber inte om ursäkt för mina snesteg. Jag har lärt mig så mycket det här året och dem lärdomarna tänker jag ta med till 2014. Jag vet vad jag vill och vad jag behöver.
 
Det som jag är allra nöjdast med år 2013 är att jag valde att stanna kvar i Alanya och jobba, det var en dröm jag hade och att den slog in så snart var otroligt. Att jag fick den chansen. Nu blir mina drömmar större och jag hoppas att dem en dag slår in. 
Sen är jag även nöjd med mitt hår som har vuxit till sig, kolla bara på bilderna högst upp och jämför med bilderna från nu! Hehe lite töntigt kanske men det är jag iaf glad för :)
Så har jag även hunnit med att göra två tattueringar som jag har velat ha länge, så nöjd och stolt över de! 
Något som jag också är väldigt glad över är att jag har besegrat mig rädsla för kameran. Jag vet inte om ni minns det men i April la jag upp ett inlägg om hur jag skulle övervinna den rädslan, ta tjuren vid hornen. Nu äskar jag att ta bilder och vara med i dem, bilderna ger en möjlighet att bevara och minnas! 
 
Kort och gott kan jag iaf avsluta med att jag är redo för år 2014 och kan knappt bärja mig för vad det har att erbjuda, bring it on!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Kan inte annat än att jubla hjärtat. Älskar dig enormt och dina syskon såååååå klart. Men det vi gått igenom o fortfarande till en viss del gör har gjort oss och dig himla stark. Bara fortsätt kämpa mot allt skit så ska du se att vi lyckas till slut. ♥♥♥♥♥♥

Svar: Ja så är det och tillsammans kommer vi klara oss igenom allt! Älskar dig också kära mamma!❤️❤️❤️❤️
My Bergstedt

2013-12-30 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0