Överraskad!


Igår innan jobbet åkte jag med Carol in till stan för att träffa några av hennes vänner och snacka om att jag blev förvånad när vi kommit upp från rulltrappan på centralen och nån ropar efter mig och det visar sig vara en vän från Alanya! :D
Sjuktkul och överraskande att stöta på honom bara så där, trevligt var det iaf! :)

Vi mötte iaf upp Carols vänner kort efter och gick till Starbucks som precis har öppnat här i Stockholm :)
Blev en gingerbread latte, supergod, och jag älskat systemet de har. Någon kommet och mötet upp en i kön, frågar vad man är sugen på och kommer med förslag, hjälper en på traven och skriver ner beställningen på en lapp med ens namn på sen får man ta med sig lappen till kassan. Smidigt!
Men en tabbe gjorde de, killen som skrev ner mitt namn fick Y:et att se ut som ett T så hon som gjorde min latte ropade ut MT, suck! Men men, bortsätt från det älskar jag det och kan säga att det kommer nog bli några besök till Starbucks i Alanya ;)

Fick med mig en topp och ny mascara hem iaf sen bar det av till jobbet :)




Kommentarer
Postat av: Kanki

Hahahah, jag har ju typ svarta ögon?!?!

Svar: Haha nej du blev jättefin ju! :)
My Bergstedt

2013-12-28 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0