Resultat


Hej på er, allt bra? :)
Med mig är det helt okej iaf :)

Jag hade tänkt åka till gymmet idagmen ångrade mig och tog en PW ner till IP:n där jag bor. Det blev totalt 6 varv runt banan varav 1 varv blev PW och de andra 5 jogging. Testade även de sista 60 metrarna att ruscha, ni vet som man gjorde på idrotten :)
Det är skönt att bara släppa allt och bara få chansen att springa allt man har :)

Andra bilden visar mitt resultat på 5 veckor -1 vecka då jag var sjuk. Det är verkligen beviset av resultat som gör att man blir mer motiverad, att man får ett kvitto på att det man gör faktiskt ger något!

MEN vill bara påpeka att inte bli för fixerade, det går väldigt lätt över styr. Jag måste även påminna mig själv om det också. Det viktiga är att man mår bra och trivs i sitt eget skinn. Att acceptera sig själv och vara snäll mot sig själv! 
Ta hand om er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0