Trött och förkyld


Fy vad trött jag är, känns som att jag inte får en blund på nätterna :(
När jag går och lägger mig kommer hostattackerna, ni vet sån där hemsk torrhosta som skär i halsen och bröstet. Jag la huvudet på två kuddar igår för att inte ligga för lågt och för att minska hostandet fast jag vet inte om det hjälpe speciellt mycket. Lyckades somna tillslut men så vaknar jag tidigt och flera gånger. Jag har inte känt mig utvilad på väldigt länge och det börjar bli väldigt jobbigt.
Nu ska jag iaf slå på en till film och göra nytt te, ligger nerbäddad i soffan just nu och försöker få så mycket vila som möjligt. Måste iaf bli lite piggare till fredag och lördag eftersom jag jobbar då!

Orkar inte ta nån ny bild så bjuder på två skogbilder från helgen i Närtuna, kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0