Nu är jag tillbaka!

Yes mamma har kommit till alanya nu och tog med sig en mobil till mig så nu är jag aktiv överallt igen! Jag har vart i alanya i snart 6 veckor nu och jag kan säga att jag har hemlängtan. Jag saknar mina rutiner i Sverige mina vänner och vädret ska tydligen vara väldigt bra i Sverige nu! Det är bättre nu när mamma är här men jag har iaf bokat en biljett hem med samma flyg som henne. Jag har haft en grym sommar här i alanya, jag har mött så många Goa människor och festat som aldrig förr men nu har jag tröttnat lite, eller min kropp har tröttnat. Minsta smutten av alkohol gör mig illamående haha. Igår drack jag ingen alkohol men hängde iaf med några kompisar till hamnen och bara dansade, skit kul verkligen och det kändes så skönt att vara alkoholfri! Sen är tanken att jag ska sluta jobba och bara ta den sista veckan här nere som en semestervecka med mami! Jag har fått denna kvällen ledig och det känns så skönt och framförallt välbehövd efter dessa veckor av jobb och för lite sömn. Men som sagt jag ångrar ingenting och det har varit askul att jobba här nere trotts nackdelarna :)Idag har jag och mamma iaf varit i Dim Çayı med några andra och min chef Ismet(han på bilden) och innan middagen var jag och mamma och shoppade lite, det blev en ny väska, plånbok och bikini. Love! Bättre och fler bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0