Sista dagen

Ja usch nu är det sista dagen här i Alanya, vårt plan lyfter 12.15 imorn så vi hinner inte göra så mycket imorn :( Det kommer bli trist att lämna alla här nere men jag har haft den bästa sommaren verkligen! Och som sagt åker jag tillbaka i oktober så jag får hålla ut! Det kommer bli två långa månader känner jag! Idag har jag iaf tatuerat mig för andra gången plus att jag fick min första tatto fixad! Är så nöjd och nu har jag den andra tatueringen som symboliserar min motivation att fortsätta kämpa! Vi gick och hälsade på Mustafas hund Lisa också som fått EN valp, haha jag kallar honom Putte för att han ser så puttig och pluttig ut fast Mustafa verkade inte helt övertygad om att han är en Putte :PMiddagen har vi ätit på Tropical, sista kvällen så jag ville äta den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0