Update!

Ojoj vad lange sen det var jag uppdaterade men har inte rıktigt haft tid. Jag skriver fran en turkisk dator sa jag kan inte skriva med a och a (hahah) men ö funkar iaf :) 
Förutom att jag ar lıte trött i mellan at sa ar det valdigt kul att jobba har nere i Alanya. Jag far traffa sa mycket nya manniskor, vara ı varmen och solen och parta. Haha jag har varit ute tre dagar i rad nu, det blır latt sa nar gaster fran restaurangen vill dra vidare och fragar om jag ska hanga med. Men nu ska jag ta det lugnt i nagra dagar iaf, har jag tankt iaf :) 
Mamma kommer ner den 24 juli, 13 dagar kvar alltsa. Gud vad jag saknar henne, ska bli skönt att fa traffa henne igen och prata i kapp allt som hant, vilket ar en del.
 
Tack far att nı finns kvar och kollar ın mın blogg trots dalig update, gör mig sa glad men nu maste jag dra.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0