1 Juni!

Halloj!
Idag är det 1 Juni med klarblå himmel och strålande sol! Jag kommer ihåg idag för ett år sen, det regnade, var kallt och det kändes som höst... Usch!
Jag håller tummarna för att vi får en toppen sommar i år med sol och värme och att den INTE blir som förra året!

Igår efter jobbet åkte jag, mamma och min lillebror ut på landet till min morfar och faster. Carol är här också och nu är vi på väg till Arlanda för att kolla på möbler. Sen till kvällen blir det grillning innan vi åker hem igen. Jag har en Ben&Jerry som väntar hemma i frysen, jag hittade en ny smak som är på besök för 29,90 spänn på City Gross igår. Den ska bli spännande att testa :)

Vi hörs sen och ni får ha en toppen dag :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0