Ändrade planer!

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu men det har hänt en del saker här nere. Bl.a. så blev min iPhone stulen på midsommarnatten nere på stranden. Jag skulle bada med en kompis och vi tänkt att det skulle räcka ifall vi la våra saker under en solstol, det var ju kolsvart liksom men tjuven måste ha sett oss för när vi kom tillbaka hade vi bara våra kläder kvar! Så det blev lite kaos där ett tag och jag sitter nu utan telefon. Men mamma har skickade ner en telefon i söndags så den borde komma snart. Den största förändringen är dock att jag bestämt mig för att stanna kvar här i Alanya resten av sommaren och jobba iaf. Jag ska jobba på en restaurang som heter Tropical, vilket jag verkligen ser fram emot. Spännande men också väldigt nervöst såklart men dem som jobbar där är väldigt schyssta så det blir nog inga problem + att jag känner dem :) 
 
Hoppas ni har det bra också! Vi får se när jag uppdaterar nästa gång men jag ska iaf försöka göra det så ofta jag kan :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lanne

Så glad att du lever det liv du vill leva! Visste att det skulle bli något speciellt av dig. Och va otroligt avundsjuk jag blir, va roligt att jobba utomlands! Hoppas allt går bra och du får en bra sommar!

Svar: Tack Lanne! Ja det ar verkligen nagot annorlunda :D
My Bergstedt

2013-07-06 @ 16:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0