En härlig kväll!

Det blir ett sent inlägg ikväll eller snarare natt men har inte haft tid att blogga under dagen :)
Jag åkte ju ut till Rimbo för att möta Josse och hennes mamma som vart på skolavslutning. Vi åkte hem till Josse, fikade och softade innan vi åkte hem till Jennifer. Där lagade vi middag åt hela familjen + gäster, tacos och fajitas blev det. Supergott! :)
Sen badade alla i deras nybyggda pool (26+) utom jag och Josse som inte var så lockade pga av det ruggiga vädret. Efter badet fika vi lite, Josses mamma hade gjort en tårta extra som vi tog med oss och Jennifers mamma hade köpt en superfärsk Marabou chokladkaka(hon jobbar på Arlanda och kan tydligen få tag på helt nygjord choklad från Marabou om jag förstod det rätt). Så god var det iaf! :)
Jag har ju haft/har ett intresse för musik och sjöng mycket för folk när jag var mindre. Nu sjunger jag för et mesta bara i duschen så jag fick en smärre chock när Jennifers föräldrar berättade om min sångröst och ville att jag skulle sjunga för dem! Kan säga att jag alltid vägrar sjunga när folk ber mig speciellt i sådana här tillfällen men av någon anledning tog jag mod till mig ikväll och sjöng en sång jag inte har sjungt på 6 år (den dem ville höra). Jag var så sjukt nervöst, rösten darrade och jag var helt oförberedd men kändes ändå bra att göra det, otroligt kul! Tackar verkligen för allt stöd och komplimanger! Det får mig att vilja satsa på sången ännu mer, som jag ville när jag var liten :)
 
Nu ligger vi iaf i sängen hemma hos Josse eftersom vi åkte hem för att Jennifer ska upp tidigt imorgon bitti för körlektion :)
 
En supertrevlig kväll med härligt sällskap var precis vad jag behövde. Tack Jennifer med familj! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0