Hejsan hejsan!

Idag skiner solen och bara det får mig på bra humör!
Idag är det tisdag(nähä haha)och jag sitter på t-banan på väg till en kompis jag inte träffat på ett tag, blir nog kul :)
Jag skulle vilja fortsätta packa också men just nu finns inget mer att packa. Jag måste tvätta rent det sista och köpa in lite av dem praktiska grejerna :)
Sola vill jag också göra haha men nu får det vara bra med grundbrännan, måste ju spara till semestern ju haha ;)
Det är egentligen jätte löjligt men jag har lite ångest över tanken på att jag kanske inte blir brunare(!), tänk om liksom :/ Gud vilket ilandsproblem, finns ju värre saker här i världen än att nojja sig ;)

Nej nu har jag babblat färdigt, ha en bra dag :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem va kompisen?:)

Svar: En killkompis bara :)
My Bergstedt

2013-11-23 @ 20:35:49
Postat av: Anonym

Vad heter han??:)

Svar: Jag nämner inga namn på folk jag skriver om då jag inte vet om dem tycker att det är ok eller inte :)
My Bergstedt

2013-11-23 @ 22:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0