Humörsvägningar

Usch! Mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden. Imorse var jag till exempel på helt okej humör, no hard feelings ni vet. Jag slutade skolan halv tio idag, jag har hjälp mamma med tvätten, ätit lunch och lyssnat på musik. Men enda sedan jag kom hem har jag varit på depphumör, jag försöker påminna mig om allt bra som kommer hända inom en snar framtid men en enda sak kan verkligen sänka mig och det här kan jag inte ens göra något åt! Det gör mig galen och det känns bara som att jag går mig själv på nerverna av att bara sitta här hemma, sysslolös+för mycket tänkande=en rastlös/lättretlig/deppig My.
Jag står iaf för middagen så det ger mig något att göra senare och så länge hade jag tänkt se nåt avsnitt av TWD men så ändra jag mig och tänkte göra lite nytta. Så ja, nu tänker jag helt enkelt packa det som går att packa inför flytten. Jag kommer ju komma hem från Turkiet dagen innan vi flyttar så då hinner jag ju inte packa något, lika bra att göra det nu.
 
Meeen ååh vill inte vara deppig nu, det är nu jag ska vara glad och bekymmerslös! Varför ska det vara så svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0