Jobb...

Hejsan!
Sovigt gott? Det har jag fast jag var svin trött när klockan ringde 8 imorse, jag måste jobba idag buhu! Vill verkligen inte! Jag är så trött på mitt jobb och skulle typ göra allt för ett helt nytt jobb! Måste börja söka runt lite känner jag annars kommer jag aldrig ifrån Donken! Jag har funderat på ett baristajobb, alltså stå på ett café. Det är väldigt likt mitt jobb nu men ett caféjobb skulle vara så mycket bättre känner jag. Jag har funderat på servitris också men först måste jag fylla arton. Aja det här är iaf mitt sista pass för den här månaden och innan jag drar! Tänk, vid den här tiden om en vecka är jag nere i sen härliga värmen med mina fina! Packa ska jag också börja göra i veckan! :D

Haha ni får en villverkligenintetilljobbet-bild idag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0